Вакансії

Оператор служби технічної підтримки (helpdesk).

Умови праці:

  • Змінній режим роботи, зміни по 12 годин (денні та нічні за розкладом);

  • Офіційне оформлення;

  • Офіційні відпустка, лікарняні;

 

Обов’язки:

  • 24/7 моніторинг мережі;

  • Обробка та реєстрація звернень по проблемах;

  • Супроводження проблем та інцидентів;

 

Досвід роботи в колл-центрах буде плюсом.

Також вітається досвід роботи з OS Linux та поглиблені знання Windows XP/7/8/10.

 

Вимоги до кандидатів:

1. Молода людина чоловічої статі з вищою технічною освітою (бажано IT або телекомунікації). Вік до 30 років.

2. Особисті якості:

  • Уміння чітко и логічно висловлювати свої думки;

  • Уміння працювати в колективі;

  • Уміння приймати рішення самостійно;

  • Знання англійської мови (листування, та спілкування по телефону на технічні теми);

  • Здатність до самоосвіти;

3. Базові знання основних телекомунікаційних протоколів та мережевих технологій:

  • Ethernet, Vlan, QnQ, комутація, ATM, види VC;

  • Стек протоколів TCP / IP, MPLS, маршрутизація, VPN;

  • Допоміжні протоколи: SNMP, DHCP, ICMP, Telnet, SSH;

  • Параметри фізичних ліній та способи організації «останньої милі»:

    • оптичні лінії зв’язку, PON;

    • xDSL модеми: типи, основні параметри;

    • радіо: CDMA, WiFi.

  • Оптоволоконні мережі: PDH, SDH, WDM.

Адреса для контакту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

 

Наші контакти

Наша адреса

Україна, 01001
м.Київ, вул.Володимирська, 8 

Е-mail адреса

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Номери телефонів

Відділ продаж

+380(44)230-52-15

Служба підтримки

+380(44)230-52-19

Зворотній зв'язок

Ми на карті