Служба технічної підтримки

В складі Центру управління мережею CП “Інфоком”

діє цілодобова служба технічної підтримки, основною метою якої є оперативна робота з клієнтами, регіональними підрозділами СП «Інфоком», технічними службами партнерів. Для повноцінного виконання покладених на службу обов’язків інженери зміни мають доступ до систем онлайн-моніторингу, серверів логування подій на мережі, мережевого обладнання, включаючи обладнання останньої милі, а також засобів перевірки працездатності та рівня якості роботи компонентів мережі та послуг.

За всіма зверненнями з технічних питань інженерами зміни відкривається квиток проблеми (Trouble Ticket) в системі супроводу інцидентів «Remedy», якщо на момент звернення системою «Remedy» цього не було виконано автоматично на підставі даних з систем моніторингу.

Подальші дії служби технічної підтримки за відкритими інцидентоми спрямовані на найскоріше вирішення питання за взаємодії з всіма учасниками процесу. Якщо терміни вирішення питання перевищують нормативи, інженерами підтримки виконується ескалація на відповідний рівень керівництва, в залежності від пріоритету питання. Усі дії служби технічної підтримки регламентовані відповідними нормативними документами.


У всіх обласних центрах СП “Інфоком”

має свій штат експлуатаційного персоналу. Це дозволяє забезпечити оперативне і якісне обслуговування абонентів.

Звернення до служби технічної підтримки приймаються телефоном і електронною поштою.

Для зворотнього зв’язку використовуйте нижче вказані дані

стаціонарний номер ( багатоканальний )

+380(44) 230-52-19

мобільний номер

+380(95) 270-24-09

електронна пошта

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Наші контакти

Наша адреса

Україна, 01001
м.Київ, вул.Володимирська, 8 

Е-mail адреса

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Номери телефонів

+380(44)230-52-15
+380(44)230-52-19

Зворотній зв'язок

Ми на карті